Menu Close

Socialinio emocinio ugdymo užsiėmimai „Gyvos emocijos”

Emocijos yra mums pažįstama, visus kasdien lydinti patirtis. Vienaip jaučiamės, kai ryte reikia keltis ir eiti į darželį, mokyklą ar darbą, kitaip – jei kas nors mus apkabina, pasako komplimentą. Emocijų įvairovė yra labai plati, jos kyla automatiškai ir to negalime sukontroliuoti.
Apie tai ir kitus emocijoms būdingus ypatumus, emocijų „dėsnius” sausio mėnesį buvo kalbamasi su vaikais. Įstaigos psichologė Karolina Baranova kartu su „Linksmučių”, „Pabiručių”, „Vieversėlių”, „Gudručių” ir „Čiulbuonėlių” grupių vaikais ne tik prisiminė, kas yra emocijos, kokių jų būna, bet ir paįvairino šią pažintį atliekant įvairius eksperimentus. Jų  metu vaikai susipažino su emocijų kilimo, kaupimo ir išblėsimo procesais. Užsėmimo metu  vaikai mokėsi, kad būtina pastebėti ir  įsivardinti įvairiose situacijose kylančias emocijas bei taikyti bent vieną iš nusiraminimo būdą (pavyzdžiui, drakoniuko kvėpavimo pratimą). Pasitelkiant teatralizuotą vaidinimą ir kitas žaidybines veiklas „Spindulėlių” ir „Pasagėlių” grupių vaikai mokėsi atpažinti pagrindines emocijas, spalvino pasirinktą emociją bei klausėsi pasakos apie pyktį (Trace Moroney „Kai supykstu”).

Skip to content