Ikimokyklinio ugdymo principai:
Visuminio integralaus ugdymo principas – siekiama įvairių (kūrybinių, pažintinių, fizinių, emocinių) vaiko galių plėtotės, tikslingai formuojant vaiko vertybines nuostatas, jausmus, mąstymą
ir elgseną. Užtikrinama visų ugdymo sričių darna.
Individualizavimo principas – pripažįstama ir puoselėjama vaiko individualybė; visiems lopšelį-darželį lankantiems vaikams sudaromos galimybės ugdytis pagal savo gebėjimus, poreikius, amžių, parenkant metodus, turinį, pritaikant aplinką.
Tęstinumo principas – programa orientuota į šeimoje pradėto pozityvaus vaiko ugdymo(si) tąsą bei dera su Priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programa.
Tautiškumo principas – išlaikoma pusiausvyra tarp lietuvių liaudies tradicijų, papročių ir naujovių, suvokiant jų tarpusavio darną, skatinant kūrybinį tradicijos tęstinumą bei ugdant tautinį ir pilietinį sąmoningumą.
Sistemingumo ir nuoseklumo – ugdymas moksliškai pagrįstas: einama nuo lengvo prie sunkaus, nuo žinomo prie nežinomo.
Priešmokyklinio ugdymo principai:
Socialinio kultūrinio kryptingumo. Ugdymas grindžiamas žmogiškosiomis, tautinėmis ir pilietinėmis vertybėmis, orientuotas į vaiko gyvenimui reikalingų socialinių, kultūrinių kompetencijų plėtojimą, tolerancijos ugdymą.
Individualizavimo. Atsižvelgiama į kiekvieno vaiko patirtį, socialinę kultūrinę aplinką, jo ugdymosi poreikius ir galimybes, interesus, pažinimo stilių, lytį, temperamentą, prireikus – specialiuosius ugdymosi poreikius.
Integralumo. Siekiama vientiso fizinės, emocinės, socialinės ir pažinimo sričių plėtojimo, vadovaujantis visuminiu požiūriu į vaiką; remiamasi integraliu kompetencijų ugdymu.
Kontekstualumo. Ugdymo turinys glaudžiai siejamas su artimiausia vaiko aplinka, socialiniais kultūriniais jos pokyčiais; siekiama, kad vaiko ugdymo patirtys jam būtų prasmingos, aktualios ir įdomios.
Sąveikos. Ugdymas grindžiamas visų šio proceso dalyvių – vaiko, tėvų (globėjų), priešmokyklinio ugdymo pedagogų, mokytojų, dirbančių pagal pradinio ugdymo programą, ir kitų asmenų, daly – vaujančių, vykdant priešmokyklinio ugdymo programą, sąveika (keičiantis informacija ir nuomonėmis, įžvalgomis.
Lopšelio-darželio ugdymo programos:
- Įstaigos pedagogų parengta meninė-etninė ikimokyklinio ugdymo programa;
- Priešmokyklinio ugdymo programa.
- Sveikatos stiprinimo programa „Pasakaitės sveikuoliai 2023-2028”;
- Bendrystės ir socialinio emocinio ugdymo programa 3-6 metų amžiaus vaikams „Mažieji jausmų tyrinėtojai“;
- „Valdorfo pedagoginės sistemos elementų taikymo programa”;
Kitos vykdomos edukacinės programos:
- Įstaigos socialinio-emocinio ugdymo programa „Mažieji jausmų tyrinėtojai”;
- Socialinių emocinių įgūdžių ugdymo programa KIMOCHIS